Гарантія і повернення

Відділ гарантійного обслуговування та обміну/повернення

(11:00 – 19:00) 
Вихідні: Субота, Неділя
 
E-mail: [email protected]
тел: +38 (095) 185-40-41
 

 

Можливість повернути або обміняти покупку протягом аж 30 днів від магазину Heymom!

Закон України «Про захист прав споживача» надає право повернути або обміняти будь-яку покупку протягом 14 днів. Інтернет-магазин HeyMom продовжує для своїх клієнтів термін повернення до 30 днів!

Щоб скористатися цією можливістю, переконайтеся, що:

Товар не був використаний, не деформований, не має слідів експлуатації, таких як потертості, тріщини або подряпини; його упаковка залишилася цілою; і на ньому збережено всі маркування та ярлики виробника.

Це означає, що, якщо товар не задовольняє ваші потреби у кольорі, розмірі або зовнішньому вигляді, він може бути обміняний на аналогічний за якістю та ціновою політикою. За збереження товарного вигляду приладу відбувається обмін. Пластик, ярлики, упаковка та споживчі властивості товару повинні залишатися такими, якими вони були придбані. Документи, що підтверджують купівлю, такі як накладна або товарний чек, необхідні.

У разі пошкодження пристрою обмін можливий лише після укладання сервісного центру, який повинен бути підтверджений відповідним актом. Акт підтверджує, що споживач не порушив експлуатаційних умов.

Як відбувається обмін/повернення?

Ви можете повернути або обміняти товар у будь-якому магазині в мережі heymom.com.ua, де було зроблено замовлення.

Вам необхідно мати всі необхідні компоненти, упаковку, гарантійний талон та чек, що підтверджує покупку.

Товар повинен бути відправлений Новою Поштою за рахунок покупця за дотримання всіх вищеперелічених умов, якщо він був придбаний в Інтернеті або знаходиться в іншому місті. Всі подробиці доступні за номером.

Як відбувається гарантійне обслуговування?

У разі необхідності ремонту приладу в рамках гарантійного зобов’язання ви можете звернутися до продавця, де ви купили його, або зателефонувати до сервісного центру, контактні дані якого вказані у гарантійному талоні.

Для отримання додаткової інформації звертайтесь за телефоном. Послуги доступні з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 18:00.

Який термін гарантійного обслуговування?

Тривалість гарантії залежить від типу товару. Перегляньте інформацію в описі на сайті перед покупкою. Гарантія видається як продавцем, і виробником і має термін дії від двох тижнів до трьох років. Гарантійний талон є доказом зобов’язань виробника. Послуги доступні лише при покупці квитка.

Що, якщо ремонт неможливо здійснити у строк, зазначений у гарантійному товарі?

Прилад підлягає обміну, якщо проблеми, що виникли в процесі експлуатації, виявилися не з вини споживача, що підтверджується актом перевірки сервісного центру. Ми домовимося обміняти товар на ідентичний.

Споживачеві необхідно надати наступне:

  • гарантійний талон;
  • товарний чек або накладна, що підтверджує покупку;
  • прилад у повному комплекті з усіма складовими;

За яких обставин може бути відмовлено у гарантійному обслуговуванні?

Відмова можлива за:

  • порушення або відсутність гарантійних пломб;
  • неправильна експлуатація;
  • ознаки механічної дії або потрапляння води на прилад;
  • спроби самостійного ремонту приладу;
  • закінчення гарантійного терміну.

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, якщо:

  • Дефекти були виявлені через неправильну експлуатацію з боку покупця або третіх осіб;
  • пошкодження були викликані природними явищами та стихійними лихами;
  • несправності електромережі вивели з ладу прилад;
  • несправності комунікаційних ліній вивели з ладу прилад;
  • пошкодження, викликані підключенням до несправних приладів;
  • та пошкодження, спричинені неправильним використанням або зберіганням несправних пристроїв.

Обміну/поверненню не підлягають:

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню:
  • товари медичного призначення: інгалятори, аспіратори, небулайзери, дитячі ваги, молоковідсмоктувачі;
  • електрогрілки, подушки, електроковдри, електропростирадла, пледи;
  • м’які або надувні іграшки, іграшки-грілки;
  • товари для новонароджених (стульчики для годування; пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  • зубні щітки, іригатори;
  • підігрівачі пляшечок, стерилізатори пляшечок ;
  • предмети гігієни;
  • дитячі підгузки;
  • пульсоксиметри;

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши посилання. Повернути ці товари можна тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.

За детальною інформацією щодо сервісного та гарантійного обслуговування звертайтесь за телефоном +38 (095) 185-40-41;

 

 

Корзина